Evropska komisija otvorila je nove mogućnosti za sufinansiranje promotivnih aktivnosti koje se odnose na održive i visokokvalitetne poljoprivredno-prehrambene proizvode EU. S ciljem povećanja tržišnih mogućnosti za evropske farmere i prehrambenu industriju, EU nudi značajna sredstva za promociju proizvoda na domaćem i međunarodnim tržištima. Pozivi za prijave bit će otvoreni 22. januara 2025. godine, a info dani će se održati od 29. do 30. januara 2025. godine, pružajući detaljne informacije o procesu prijave. Za više informacija i prijavu, posjetite zvaničnu stranicu Evropske komisije. Ne propustite priliku da unaprijedite svoju promotivnu strategiju i postavite temelje za budući rast na tržištu ako ste u EU!
Kako do finansiranja za promociju poljoprivredno-prehrambenih proizvoda EU?
Evropska komisija je objavila planove za izdvajanje 132 miliona eura u 2025. godini, koji će biti raspodijeljeni za promociju održivih i visokokvalitetnih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iz EU. Ova sredstva su dostupna za promociju u EU, kao i za izvoz u treće zemlje. Programi finansiranja omogućavaju trgovinskim organizacijama, grupama proizvođača sa geografskim oznakama EU i poljoprivredno-prehrambenim tijelima da se prijave za sufinansiranje svojih promotivnih kampanja.
Promotivne kampanje osmišljene su s ciljem otvaranja novih tržišnih prilika za EU proizvode, kao i podsticanja rasta postojećih poslovanja. Postoje dva glavna tipa promotivnih aktivnosti:
Kampanje koje vode europska trgovinska i međutrgovačka udruženja, organizacije proizvođača i poljoprivredno-prehrambena tijela, a koje su sufinancirane od strane EU. Aktivnosti koje direktno organizuje EU, kao što su diplomatske inicijative u zemljama koje nisu članice EU ili učešće na međunarodnim sajmovima.
Ovaj poziv za prijave predstavlja izuzetnu priliku za one koje žele proširiti svoje tržišne aktivnosti i unaprijediti promociju proizvoda iz EU na globalnoj sceni. Potencijalni korisnici mogu se prijaviti za info dane koji će biti održani u Briselu i online, 29. i 30. januara 2025. godine. Učešće na info danima omogućava uvid u sve aspekte prijave i pravilnike koji se odnose na korišćenje sredstava za promociju.
Foto: Pixabay
Comments are closed